گیفت کارت تبلیغاتی، ایده ای برای کسب و کار شما

گیفت کارت تبلیغاتی چیست؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید و افراد بیشتری را به استفاده از خدمات یا محصولات خود دعوت کنید، استفاده از گیفت کارت تبلیغاتی بهترین راه برای این منظور است. 

گیفت کارت در واقع یک کارت با ارزش و اعتبار مجازی بوده که به همراه یک کد در اختیار عموم قرار می‌گیرد و دارنده آن می‌تواند از خدمات یا خرید محصولات و کالاهای مختلف بهره‌مند شود. به طور کلی گیفت کارت به عنوان یک هدیه در دسترس افراد دیگر قرار خواهد گرفت و جنبه تبلیغاتی هم برای شما دارد.

بیشتر بخوانید» آشنایی با انواع سازه های تبلیغات محیطی و موارد مصرف هرکدام

در واقع این گیفت کارت‌ها قابلیت طراحی داشته و بر روی آنها می‌توان هر موضوع و برندی را ثبت کرد و به اشتراک گذاشت. اکنون اگر برای شما هم سوال پیش آمده که گیفت کارت تبلیغاتی چه کاربردی دارد و انواع آن چیست، توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید، زیرا نکات مهمی را در این باره خدمتتان ارائه کرده‌ایم.

انواع گیفت کارت تبلیغاتی کدامند؟

انواع گیفت کارت تبلیغاتی کدامند؟

با توجه به اینکه گیفت کارت‌های تبلیغاتی ایده مدرن برای تبلیغات برندهای مختلف به شمار می‌آیند، انواع مختلفی هم دارند. تنوع در ساختار فیزیکی و الکترونیکی بودن کارت‌های تبلیغاتی و همچنین مربوط به ارزش هر یک از آنها است؛ در ادامه توجه شما را به بررسی انواع کارت هدیه تبلیغاتی جلب می‌کنیم:

  • گیفت کارت تبلیغاتی فیزیکی

با داشتن کارت هدیه تبلیغاتی فیزیکی در واقع شما یک کارت در دست دارید که بر روی آن یک مبلغ و همچنین کد درج شده است که با وجود آن می‌توانید به فروشگاه‌های مخصوص مراجعه نموده و جهت خرید از طریق این کارت اقدام کنید. این مبلغ  که با پلات لمینت چاپ می شود، می‌تواند بخشی از خرید شما را پوشش دهد یا به عنوان یک تخفیف برایتان در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر شما یک کارت هدیه تبلیغاتی تهیه و در میان افراد مختلف پخش کرده باشید، افرادی که این کارت را دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه شما از خرید با درصدی تخفیف بهره‌مند شوند. این موضوع به عنوان یک تبلیغ بزرگ برای عرصه فعالیت کاری شما محسوب می‌شود.

  • گیفت کارت تبلیغاتی الکترونیکی

کارت هدیه تبلیغاتی الکترونیکی یا آنلاین هم نوع دیگری از این کارت‌ها محسوب می‌شود. در این صورت دیگر شما یک کارت در دست ندارید و برای انتشار لازم نیست حتماً آن را به دست کسی بدهید. بلکه این نکات به صورت الکترونیکی و آنلاین صادر شده و می‌تواند بر روی ایمیل یا حساب کاربری افراد در فروشگاه شما ثبت شود. مردم نیز برای خرید محصولات مختلف از فروشگاه شما تنها یک کد در اختیار دارند که با بهره‌مندی از آن خرید خود را به راحت‌ترین حالت ممکن انجام خواهند داد. نکته حائز اهمیت در رابطه با این نوع کارت گم نشدن و به سرقت نرفتن کد آن است.

بیشتر بخوانید» کدام سایز برای تراکت تبلیغاتی مناسب است؟

ارزش گیفت کارت تبلیغاتی چقدر است؟

حتماً برای شما هم سوال پیش آمده که ارزش کارت هدیه تبلیغاتی چقدر است یا اصلاً چقدر باید باشد؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم که حد و حدود و مرز دقیقی برای ارزش گیفت کارت‌های تبلیغاتی در نظر گرفته نشده است. اگر شما قصد تبلیغات برای برند، فروشگاه یا خدمات خود را دارید به دلخواه و بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید ارزشی برای کارت‌های تبلیغاتی در نظر بگیرید، سپس سفارش خود را ثبت کنید تا بر روی هر کارت ارزش مورد نظر حک شود.

معمولاً برای کارت هدیه مبلغ بالا و هنگفتی در نظر گرفته نمی‌شود در حقیقت این مبلغ به عنوان درصدی جزئی و مثل یک تخفیف برای مشتریان ثابت و جدید انتخاب می‌شود و هدف اصلی از آن تبلیغات است تا افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند و به استفاده از آن روی آورند.

کاربرد گیفت کارت تبلیغاتی چیست؟

کارت هدیه تبلیغاتی، نامی واضح و روشن دارد که می‌توان فهمید هدف از استفاده و صادر کردن آن چیست؛ کاربرد این نوع کارت بستگی به کسب و کار شما دارد یعنی شما توانایی پخش گیفت کارت تبلیغاتی مورد نظر خود را در میان افراد خواهید داشت. البته در صورتی که این کارت بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد، لازم است از بهترین رنگ‌ها برای تبلیغات چاپی مطلع باشید تا بتوانید تاثیر مورد انتظارتان را از این روش تبلیغ ببینید.

کاربردهای گیفت کارت تبلیغاتی

به عنوان مثال اگر شما کارت هدیه تبلیغاتی مربوط به برند لوازم آرایش خود را صادر کرده‌اید و می‌خواهید آن را منتشر کنید، پیشنهاد ما این است که آن را در میان سالن‌های زیبایی و جمعیت‌هایی که خانم‌ها فعالیت بیشتری دارند نشر دهید. همچنین اگر کارت‌های شما مربوط به برند پوشاک مردانه است، آن را در دانشگاه‌ها، مدارس، کنفرانس‌ها، سینماها، ادارات و غیره انتشار دهید. خواهید دید که با وجود همین کارت‌ها افراد بیشتری برای خرید و استفاده از این خدمات روی می‌آورند.

نکاتی در رابطه با گیفت کارت تبلیغاتی

استفاده از کارت‌های تبلیغاتی آن هم به صورت گیفت کارت یکی از ایده‌های برتر چاپ برای موفقیت کسب و کار به حساب می آید. که دیگر ایده‌های قدیمی مثل انتشار بروشور و تبلیغات بنری را کنار زده است. با وجود این نوع تبلیغات افراد برای به دست آوردن کارت‌ها بیشتر تمایل و اشتیاق نشان می‌دهند؛ زیرا به عنوان درصدی از تخفیف یا مبلغی مشخص شده به عنوان بخشی از خرید به حساب می‌آید. یک نکته قابل توجه و حائز اهمیت در رابطه با گیفت کارت‌های تبلیغاتی وجود تاریخ انقضا بر روی آنها است. یعنی دارنده کارت در مدت محدودی موظف به استفاده از آن است و با گذشت تاریخ انقضا دیگر نمی‌تواند از آن بهره‌مند شود.

به عنوان مثال ممکن است بر روی یک گیفت کارت تاریخ انقضای سه ماهه درج شده باشد که در این مدت دارنده این کارت باید به فروشگاه‌های آنلاین و یا حضوری مراجعه نموده و با ارائه دادن کارت و کد درج شده بر روی آن خرید خود را انجام دهد.

نتیجه‌گیری

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری تبلیغات هم گسترده‌تر و مدرن‌تر شده است، این در حالی است که برخی برندها برای تبلیغات خود از گیفت کارت تبلیغاتی استفاده می‌کنند. این نوع کارت که به آن کارت هدیه تبلیغاتی هم می‌گویند دارای مبلغ و اعتباری مشخص است که از طریق آن می‌توان برای خرید و بهره‌مندی از تخفیف اقدام کرد. اگر شما هم دارای یک برند معتبر اما شناخته نشده هستید می‌توانید با استفاده از این نوع تبلیغات به شهرت بیشتری دست یابید و به هدف خود که فروش بیشتر و ارائه خدمات فراوان است دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به آذین هنر ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب