چاپ استیکر روی کامیون و وانت؛ تبلیغات محصول شما برای هزاران نفر

چاپ استیکر روی کامیون و وانت

یکی دیگر از راه‌هایی که بسیاری از کسب و کارها برای معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطبین در نظر می‌گیرند، چاپ استیکر روی کامیون و وانت است. چاپ استیکر لمینت که ۲ جنس پی وی سی و پشت برچسب دار ساخته شده است، برای نصب روی کامیون و وانت استفاده می‌شود. در حقیقت بیشتر این برچسب‌ها را برای کامیون‌هایی که وظیفه پخش محصولات را به عهده دارند می‌توان دید.

چاپ استیکر تبلیغاتی روی بدنه کامیون

چاپ استیکر روی بدنه انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی مانند کامیون، اتوبوس، وانت و… یکی از راه‌هایی است می‌تواند محصولات و خدمات شما را به هزاران نفر معرفی کرد. بدنه‌های کامیون به دلیل ابعاد بزرگی که دارند این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر را بزرگ و چشم‌گیری را روی آن‌ها نصب کرد.

برای چاپ استیکرهای تبلیغاتی روی بدنه ماشین از دستگاه‌هایی مانند اکوسالونت استفاده می‌شود که هیچ محدودیتی ندارد. در واقع می‌توان چاپ استیکر باطرح دلخواه را برای تبلیغ روی بدنه در نظرگرفت. چرا که این استیکرها در ابعاد بزرگتری تولید شده و می‌تواند کیفیت بالایی را در تصاویر انتظار داشت.

بیشتر بخوانید» یکی دیگر از انواع چاپ های دیجیتال که به منظور معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود می توانید از آن استفاده کنید، چاپ سولیت نام دارد. به منظور آشنایی با مزایای چاپ روی سولیت، روی لینک داده شده کلیک کنید. 

استیکر روی کامیون را چگونه می توان نصب کرد؟

استیکر روی کامیون

استیکرهای امروزه به دو شکل پشت چسب‌دار و رو چسب‌دار تولید می‌شوند. برای استفاده از این استیکرها در قسمت پشتی کامیون، مدل پشت چسب‌دار را به کار می‌برند. هرچند نصب این نوع از استیکر کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، اما باید حواستان به ناهمواری‌های روی بدنه کامیون باشد. چراکه وجود حباب در سطح زیرین استیکر از عمر آن کم خواهدکرد. ضمن اینکه هرچه استیکر تمیزتر چسبانیده شود، نظر مخاطبین بیشتری را به خود جلب خواهدکرد.

بیشتر بخوانید» یکی از راه های بسیار موثر و کاربردی برای افزایش فروش محصولات، چاپ روی بسته بندی محصولات می باشد. جهت کسب اطلاعات جامع تر از تاثیر چاپ روی بسته بندی بر افزایش فروش، روی لینک داده شده کلیک کنید. 

استیکر روی بدنه کامیون و وانت چقدر است؟

برای چاپ استیکرهای روی بدنه کامیون و وانت، از جوهرهای مختلفی استفاده خواهد شد که هر کدام از کیفیت و دوام مشخصی برخوردار هستند. اما از آنجاییکه کامیون‌ها مدت زمان زیادی را در معرض نور خورشید و باران خواهندگرفت که به مرور زمان باعث تخریب و رنگ پریدگی استیکر خواهدشد. درصورتی که تمایل دارید از این روش تبلیغ استفاده کنید، بایستی از شرکت چاپ بنر بخواهید که از متریالی برای استیکر استفاده کند که بین ۲ تا ۶ سال ماندگاری داشته باشد.

دریافت مجوز برای چاپ استیکر روی کامیون و وانت

دریافت مجوز برای چاپ استیکر روی کامیون و وانت

در صورتی که می‌خواهید روی بدنه کامیون یا وانت چاپ بنر یا استیکر را انجام دهید، لازم است مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه دریافت کنید. چراکه کامیون‌ها پیوسته در حال تردد در سطح شهر بوده و می‌توانند پیام‌ها و تصاویر را به مخاطبان نمایش دهند. پس بایستی تمامی این موارد کنترل شده باشد تا از بروز مشکلاتی جلوگیری شود. پلیس راهور و سازمان زیباسازی دو ارگانی هستند که بایستی مجوزهای مربوطه را از آن‌ها دریافت کرد.

قیمت چاپ استیکر کامیون چقدر است؟

کیفیت متریال مصرفی مهم‌ترین موردی است که در میزان هزینه‌های پرداختی موثر است. با این حال برای مصارف بلند مدت، چاپ استیکر کامیون با کیفیت کاملا مقرون به صرفه خواهدبود. به همین خاطر باید بتواند در زمانی طولانی ظاهر شفاف و جذاب خود را حفظ کند.

سخن پایانی

چاپ استیکر روی بدنه کامیون و وانت در بسیاری از موارد برای تبلیغاتی موثر انجام خواهدشد. در صورتی که چاپ استیکر با کیفیت بالایی انجام شود می‌تواند توجه بیشتری را به سمت خود جذب کرده و کسب و کارتان را به هدف نزدیک تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به آذین هنر ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب